”În acest sens, contăm pe sprijinul autorităților în găsirea pe teren a soluțiilor celor mai adecvate care să asigure accesul deplin al populației la hrană și produse alimentare în condiții de siguranță sanitară. Membri ai asociației noastre au propus, acolo unde se impune sau este necesar, măsuri și demersuri pentru a securiza culoare de acces care să asigure fluxuri de persoane complet autonome în raport cu alte spații adiacente.
Subliniem din nou că, încă de la începutul pandemiei, magazinele rețelelor comerciale au fost în prima linie a celor care s-au confruntat cu situația epidemiologică și s-au preocupat permanent, cu toate resursele disponibile, atât de siguranța clienților, cât și de cea a propriilor angajați”, arată un comunicat al AMRCR.
„Ne-am conformat tuturor cerințelor impuse de autorități în efortul de prevenire si combatere a răspândirii coronavirusului care rămâne principala noastră prioritate. Sperăm că procesul de comunicare și consultare cu autoritățile să fie reluat pentru a preveni apariția unor efecte secundare în relația cu consumatorii dar și probleme colaterale suplimentare în contextul economic complex pe care îl traversăm” , a declarat George Bădescu, director executiv AMRCR.
Asociația Marilor Rețele Comerciale include 22 de retaileri alimentari și nealimentari: Altex, Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, DM Drogerie Markt, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Jumbo, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny, Profi, Selgros. AMRCR este membră a Confederației Patronale „Concordia” și a organizației „EuroCommerce”.