Potrivit noilor date, copiii și adolescenții petrec în medie 91 de minute pe zi pe platforma chineză de videoclipuri TikTok, comparativ cu doar 56 de minute pe YouTube.
Potrivit TechCrunch, datele pentru 2021 oferă o imagine mai amplă a modului în care TikTok a captivat următoarea generație de utilizatori web, Gen Z (născută între 1990 și 2010) și Gen Alpha (născută după 2010).
Începând cu iunie 2020 TikTok a început să depășească YouTube în ceea ce privește numărul mediu de minute zilnice vizionate de persoane cu vârsta cuprinsă între 4 și 18 ani.
Utilizarea TikTok în Marea Britanie a ajuns la 102 de minute pe zi, comparativ cu 53 de minute pe YouTube.
YouTube Shorts, o platformă de videoclipuri scurte, a depășit luna trecută 1,5 miliarde de utilizatori conectați lunar, la mai puțin de doi ani de la lansare, utilizatorii fiind de toate vârstele, nu doar copii și adolescenți.
TikTok, care este ilegal în India, a introdus de curând funcția „Niveluri de conținut” pentru a ajuta la protejarea în continuare a experienței de vizionare pentru copii și adolescenți.
Potrivit companiei, videoclipurilor îi vor fi atribuite un scor de maturitate pentru ai împiedica pe cei sub 18 ani să le vizioneze.